Friday, February 17, 2012

Berpindah

Untuk makluman semua, disebabkan masalah teknikal Blog ini tidak dapat di update.
Oleh itu saya telah membuat satu blog baru yang menghimpunkan semua hasil kerja seni saya dalam pembuatan kek perkahwinan dan hantaran.

Saya berbesar hati menjemput semua followers yang sedia ada dalam blog ini mahupun yang baru untuk menjenguk blog baru saya dan seterusnya menjadi follower di blog baru saya.

Sokongan semua pada saya selama ini diucapkan ribuan terima kasih.

Blog baru---- All About Wedding Cakes

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts with Thumbnails